Sipariş

Sitemizden güvenli ve doğru bir şekilde alışveriş yapabilmeniz için bilmeniz gerekenler ve standart alışveriş prosedürümüz…

1 – Alışveriş yapabilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmemektedir, üye olmadan da siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Fakat üye olmanız menfaatiniz icabıdır. Üye olabilmek için Yeni Üyelik linkini kullanabilirsiniz. Eğer sitemize daha önce üye olduysanız ana sayfadaki Üye Girişi bölümünden üye girişi yapmalısınız.

2 – Almak istediğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize atabilirsiniz. Alışveriş sepetinin amacı, müşterinin seçer seçmez satın alma zorunluluğunu ortadan kaldırarak kolaylık sağlamaktır.

3 – Alışveriş Sepetinizde ürünle ilgili fiyat ve diğer bilgileri görebilir. Ayrıca, ürünlerin miktarlarını değiştirebilir, sepetinizden çıkarabilirsiniz, daha sonra almak üzere “Favoriler”e ekleyebilirsiniz. Ürün fiyatları ve tutar bilgilerine KDV dahildir.

4 – Sepetinizdeki ürünleri farklı şekillerde satın alabilirsiniz;

Kredi kartı ile peşin yada taksitli

Banka ATM kartları ile peşin

Havale/EFT ile

Ödeme şeklini seçtikten sonra seçtiğiniz ödeme şekline göre detay ekranı gelmektedir. İstenilen verileri girdikten sonra “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayın.

5 – Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler internet üzerinden özel bir güvenli geçiş yoluyla (256 Bit SSL) ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, sistemde kayıtlı e-posta adresinize siparişinizle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-mail gönderilir. Satın alınan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir bir kargo şirketlerinden müşterinin seçtiği biri tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir.

6 – Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir “Sipariş Numarası” verecektir ve sipariş izleme modülüne yönlendirecektir. Bu numara, daha sonra ödeme ve sipariş takip işlemlerinin gerçekleştirilmesi için mutlaka kaydedilmelidir.

7 – Sipariş Takip sayfası yardımıyla verdiğiniz siparişlerin durumunu istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz. Bu sayfadan, sipariş numaranıza tıklayarak satın almış olduğunuz ürünlerin durumunu ürün bazında takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildi ise “Kargo Takip Linki” e-posta adresinize bildirilecektir. Bu link ile kargo firmasının web sitesinden kargonuzu online olarak takip edebilirsiniz.

CANLISU SU VE SAĞLIK ÜRÜNLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ olarak satın aldığınız ürünlerin tarafınıza hızlı ve güvenli bir şekilde ulaşmasına büyük önem göstermekteyiz. Bu konuda anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları yetkilileri ile ürünlerimizin zamanında ve sağlam bir şekilde yerine ulaşmasının önemini ve bu konuda beklentilerimizi özel olarak belirtiyoruz.

Kargo

Sipariş ettiğiniz ürün yada ürünler, kırılmayacak/bozulmayacak bir şekilde özenle hazırlanmaktadır. Bu şekilde kargo görevlisine teslim edilmektedir.

İptal ve İade

GENEL:

  1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
  2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
  3. ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri satıcı tarafından ödenecektir.
  4. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir. Etkinlikler için yapılan ödemelerde firma etkinliği ertelediğinde iptal işlemi alıcı tarafından yapılabilir.
  5. Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim edilmek zorundadır.
  6. Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

  1. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER

  1. Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

  1. Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir.

CAYMA HAKKI:

  1. Sipariş üzerine kişiye özel olarak hazırlanan ürünler (alıcı adına düzenlenmiş sertifika vb) hariç olmak üzere ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

ŞİRKET

ADI/UNVANI: CANLISU SU VE SAĞLIK ÜRÜNLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Destek Ofis: Güzeltepe Mah. Bosna Blv. No:145-8 Üsküdar İstanbul

EPOSTA: iletisim@canlisu.cm.tr

TEL: 0090 553 177 10 62

CAYMA HAKKININ SÜRESİ

  1. Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
  2. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
  3. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI’ ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen “Cayma Hakkı Kullanılamayacak ürünler” hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

CAYMA HAKKININ KULLANIMI

  1. 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
  2. İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İADE KOŞULLARI

  1. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
  2. ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.
  3. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

  1. ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

  1. ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

ÖDEME VE TESLİMAT

  1. BANKA HAVALESİ veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, Kuveyt Türk Bankası hesabımıza (TL) yapabilirsiniz.
  2. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.